i'm mixed up

Såklart så är man sjuk på julafton. Nu sitter jag på rummet och ska kika på Peter Pan (världens bästa film, om ni inte visste det.) Jag har fått jätte fina julklappar må jag säga. Det som irriterar mig lite är att alla skryter så mycket över vad de fick i julklapp (dvs på facebook.) Jag skulle vilja säga, all I want for christmas is you. Men den meningen är så otoligt uttjatad..
Men, hela dagen har jag tänkt på dig, längtat efter att få träffa dig. Och jag vet att oavsett hur bra julen kan bli, så är den egentligen knappt nära bra om jag inte får träfffa dig. Så.. All I want for christmas, is you.


Kommentarer

Jonna & Ida

FY vad söt du är!

20:17:16 / 2011-12-25 - http://theview.devote.se

Em

Jag vet att din jul skulle bli mycket bättre med mig där! Men du behöver ju inte skryta så att alla andra blir avundsjuk!! <3

18:31:46 / 2011-12-26 - http://realityofem.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!