We all love mondays, right?

Efter det 12e avsnittet av julkalendern och ett avsnitt av One Tree Hill ska jag äta frukost, klä på mig och packa träningsväskan för att sedan bege mig till skolan.

You know... Alla (ok, de flesta) ser inte fram emot sina måndagar. Jag ser ofta (väldigt ofta) statusuppdateringar eller blogginlägg som det står något i stil med "Åh nej, imorgon är det måndag". Men jag gillar verkligen måndagar starkt. Varför? Jo, jag får vara i mediahuset med min klass hela dagen och hålla på med det jag tycker om och fika, sedan har jag tre timmars gymnastikträning med världens bästa tjejer. Så jag säger...
Åh ja, idag är det måndag♥

 


Kommentarer

Ida & Jonna

hur fan får du fokus i ögonen? fin ögonfärg!!

08:54:17 / 2011-12-12 - http://theview.devote.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!