Svar på tal

Postat av Emma:
Hej.
Jag har ett problem, nästa vecka har jag och min pojkvän varit tillsammans i ett halvår men jag vet inte vad jag ska köpa till honom i present! Han sitter bara vid datorn elelr spelar tvspel. Han tycker om mat, haha, så tänkte laga något men jag vill köpa någonting med! Snälla hjälp mig!!!


Hej Emma!
Jag börjar med att säga grattis! Vad roligt för er! Och väldigt gulligt av dig att köpa present till honom. Jag har lite olika förslag, men såklart är det prisskillnader. Om du inte bryr dig om priset så är ett armband en riktigt bra present. Jag köpte själv det till min pojkvän. Det är en armbandskedja med en bricka på, med mitt namn inristat. Det gick på 550 :-. Någon mindre present kan vara ett foto på er tillsammans i en fin ram, en middag (han gillade ju mat) och bara en myskväll tillsammans med dig eller kanske att du bjuder honom på bio.

Kommentarer

Emma

10:02:34 / 2011-10-18 - http://emmatoresson.devote.se

Emma

Hej Julia! tack så mycket för svaret! Det var en väldigt bra ide! Vart klippte du armbandet och hur lång leveransers var det?:)

20:43:18 / 2011-10-18 - http://Emmatoresson.devote.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!