kryckor

Sitter och kollar på Miami Ink för att må bättre...

OK.
Jag är en olycksfågel. Igår var det tävling, och såklart slutar det med att jag hamnade fel med foten i landningen så jag åkte snabbt därifrån (Avesta) till Falun och satt på akuten i cirkus 5 timmar. Fotleden hade hoppat ur led, och sedan tillbaka. Nu är det en rejäl inre blödning och stukning... Kryckorna används i 10 dagar och ingen träning på 3 veckor eller mer.

Jag är inte ledsen över att det gör ont. Jag är ledsen över att jag inte kommer kunna tävla i Lund i helgen, och inte heller i Falun helgen efter... Jag kanske inte kan vara med på dansuppvisningen helgen efter det heller. Shit happens.. Eller vad säger ni...








Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!