My love

I 2 år och 1 månad har jag kallat dig för min.
Jag blir så otroligt lycklig när jag tänker på våran framtid tillsammans. Min underbara Gideon. Jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Jag har funderat på en sak...
Jag vet inte varför jag är bombsäker på att jag och Gideon alltid kommer att vara tillsammans. Ja, jag älskar honom så sjukt mycket och det kommer jag alltid göra. Vårat förhållande är superstarkt och ingenting kan ändra på min kärlek till honom.
Det är inte heller folk som säger att det är omöjligt för oss. De flesta säger att vi är den sortens par som är tillsammans livet ut, gifter sig och skaffar ungar. Det är då jag börjar fundera. Känns det inte så för andra, att deras förhållande kommer hålla livet ut? Eller vet de att de kommer ta slut men de vet bara inte när? Om det skulle kännas så för mig, med Gideon, då skulle jag börja fundera om det är äkta kärlek. (Detta är alltså enligt mina åsikter.) Som tur är så älskar jag min pojkvän så mycket och jag har inte ens en tanke på att vi skulle göra slut. Hur konstigt det än låter (det tycker inte jag då...) så är det så jag känner.
Big question in Julias mind.


Kommentarer

Sofia

Hej hej , jag älskar din blogg!!ni Två är sååå söööta ! Ni ser så gulliga ut tillsammans och min fråga är hur träffades ni ? :) ps du behöver inte svara om du inte vill :D

15:02:49 / 2012-08-05



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!