"hur träffades ni"?

Jag fick en jättefin kommentar av Sofia, som dels gav komplimang för min blogg men också över mig och Gideon. Hon undrade även hur vi träffades.. Det beror på vad man ska räkna som träffas. Första gången vi träffades var under mellanstadiet när min dåvarande bästa vän var smått kär i Gideon. Men hur vi träffades på riktigt var genom min kompis Anders. I början av åttan drog han med mig på House. ( En liten grupp ungdomar som träffas, umgås, fikar, lär sig om kristendomen osv.) Den gången var house på Wayne's, och då var även Gideon där. Efter det letade jag igenom kontaktlistan efter hans nummer, och poff där var det. Vi började smsa lite, men sen hände det lite andra grejer mellan mig och en annan kille. När det tog slut så började vi smsa igen. Ja jag vet, det låter svinigt mot Gideon och det var det också. Men underbar som han är så ville han börja träffa mig på riktigt och så ändå. Då bowlade vi med några vänner, åkte snowboard, pulka och träffades väldigt mycket ute tills vi blev tillsammans. Ni vet, när det är sådär pinsamt att träffa varandras familjer så man träffas aldrig hemma hos någon. Nu när jag tänker tillbaka kommer jag ihåg ALLT. Jag har så starka minnen med den killen så det är galet. Och det är faktiskt obeskrivligt hur mycket jag älskar honom. Jag kan inte förklara. Han är en sån kille som får mig att njuta av stunden som är, men samtidigt får mig att längta efter frieri, att flytta ihop och hela köret.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!