22

1. Berätta om dig själv / 2. Staden där du bor / 3. Dina kompisar / 4. En person du ser upp till / 5. En bild på dig för 1 år sedan / 6. Bloggarna du läser / 7. Vem är den roligaste du vet? / 8. I din väska finns...? / 9. En tv-serie du älskar / 10. Hur ser din framtid ut? / 11. En bild på någon du saknar / 12. Hit vill jag åka innan jag dör / 13. Ett kort någon annan tagit på dig / 14. Din högst dröm / 15. En person/kändis du önskar att du träffat / 16. Detta gör jag på helgerna / 17. En bild på ditt rum som det ser ut just nu / 18. Här handlar jag helst / 19. En vän som bor långt ifrån / 20. Bild på det du köpte senast / 21. Favorit ställe / 22. Bild på din garderob / 23. Ditt favorit nagelack / 24. Ett kort på din data / 25. Detta är jag beroende av / 26. Något du vill ha just nu / 27. Ditt framtida bröllop / 28. Bild på sminket du brukar använda / 29. Detta åt jag till frukost / 30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar





Sorry för kvallen, och visst har jag ordning och reda?

Kommentarer

Em

jag bara älskar den röda lilla fläcken på vägen bredvid garderoben! haha!

21:14:48 / 2012-05-10



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!