du är så fin

OK listen up plz.
Jag läste ett inlägg på Paulinas blogg (inlägget finns här) om självförtroende och självkänsla. Hon skrev bl.a om mig, att jag peppar folk på min blogg och att jag vill att folk ska inse att de är vackra oavsett hur man ser ut. AND OFCOURSE I THINK THAT! Ni alla är så freaking fina och snygga och underbara och tjofadderittan på alla sätt! Och om du trycker ner dig själv på något sätt genom att ni vet att ni har ätit onyttigt, eller inte gå på någon sport, inte kommer i den storleken du vill ha eller att ni skäms i bikini. SCREW THAT! Skit i det. Seriöst. Lev livet, ha roligt, och VAR DIG SJÄLV. Hitta platser, människor, djur, familjemedlemmar som du trivs med och känner dig fri med. Hitta din egna stil, och framförallt dig själv. Och kom ihåg att detta kan ta ett tag, det kan faktiskt ta ett bra tag. Ha tålamod. För det finns ALLTID en person som älskar dig för den du är. Inte för din klädstorlek, din hy eller din livsstil. Utan den personen älskar dig för. den. du. är.






Kommentarer

Anonym

Jag är inte fin, finns ingen som har sagt det till mig..

23:59:37 / 2012-05-15

sagtav

Hej. fin blogg du har! jag har precis startat upp min blogg igen efter ett uppehåll. hur ska jag göra för att få in läsare till bloggen? jag lägger dagligen upp tänkvärda citat. ha det bäst!!

10:50:30 / 2012-05-16 - http://http://www.sagtav.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!