julklapp till pojkvännen

 
ÅH JULKLAPPAR! Sånt älskar jag. Att ge bort en fin present är det roligaste som finns!
Julklapp till pojkvän. De flesta tycker denna present är svårast, och jag håller med. För den kan vara hur personlig som helst, beroende på hur länge man varit tillsammans och vilket pris man vill lägga ut. Jag kan ju tipsa på de presenter jag har köpt under åren.
1. Kläder. Killar älskar kläder, oavsett om de erkänner det eller inte. Och vem vill inte ha på sig en snygg tröja, som ens flickvän tycker är skitsnygg? Affärer/sidor: Jack and Jones, Carlings, Stayhard.se, Hollywood m.m.
2. Smycke. Ett fint armband kanske? Här hittar du ett armband jag själv tycker är hur fint som helst. En kedja med en silverplatta där du kan gravera in ditt namn/datum/text. Dock ganska dyrt.
3. Foton. Beställ ett foto på er, och en fin ram. Eller har du fler bilder? Då kan du köpa en digital fotoram, där era bilder bläddras automatiskt. Finns på teknikmagasinet.
4. En resa, kanske en helg i Stockholm? Eller varför inte bara en middag ute och bio efter det, hemma i Falun?

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!