Life

Ett avsnitt av Smallville fick räcka. Åh vad trött jag är!! Men med mycket sömn ska jag nog klara av morgondagens enda lektion: idrott. Och då som grädde på moset ska jag gymma innan skolan, för att få eftermiddagen fri till plugg med Gideon. Det blir mysigt.

Ibland frågar jag mig själv hur jag mår. Mår jag verkligen bra? Innerst inne tror jag att alla gör det, för det är ju så det ska vara. Jag tror bara att alla måste hitta det, och veta när det är dags att påminna sig själv om att man mår bra, påminna sig själv om den känslan, så man inte sitter där helt tom. För Du måste kunna ta fram den känslan när det är jobbigt, så allt vänder om. Och ja, jag mår bra. Innerst inne gör jag det, varje dag. Jag har ju hittat det som framkallar denna känsla, och för varje dag som går, så är det lättare att påminna mig själv. Att påminna mig själv om att jag mår bra.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!