Från 10 till 1

10 saker du vill göra innan du dör:
Hoppa fallskärm, gifta mig med Gideon, upptäcka världen, se Eminem live, få barn, ringa från en telefonkiosk, tatuera någon, lära mig att surfa, göra skillnad i världen och göra mina föräldrar stolta.

9 saker om dig själv:
Jag älskar fjärilar. Jag tror på livslång kärlek. Jag bryr mig inte om mode, utan sätter på mig de kläder jag trivs i. Mina ögon är melerade. Jag kan inte somna om sängen inte är ren och bäddad. Jag har svårt för att göra två saker samtidigt. Jag är bara med människor jag trivs med. Jag älskar majs. Jag hatar att raka benen.

8 sätt att vinna ditt hjärta på:
Visa att du bryr dig om andra. Få mig att känna mig trygg. Låt mig vara mig själv och acceptera vem jag är. Säg hejdå på ett sätt som övertygar mig om att du kommer sakna mig. Ha roligt tillsammans med mig. Visa din kärlek, håll ingenting tillbaka. Var ärlig och tro på oss.


7 kändisar du tycker är snygga:
Zac Efron, Channing Tatum, David Beckham, Ian Somerhalder, Tom Welling, Bieber, Jessica Alba.

6 saker du köpt den senaste månaden:
En present, en tröja, en t-shirt, hårfärg, ett skrivblock och en kalender.

5 saker som får dig le/skratta:
Serier, mina kompisar, när jag hjälper någon som sedan visar tacksamhet, musik och vine.

4 gamla favoritlåtarna:
Fix you-Coldplay, Not afraid-Eminem, How to save a life-The Fray och If you could see me now-The Script

3 saker du ofta grubblar på:
Hur jag ska lägga upp morgondagen, vilket kön mitt första barn kommer att få och vart jag ska resa.

2 saker du aldrig skulle vilja göra:
Röka och missa ett flyg.

1 sak du vill ha:
Ett friskt liv.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!