Godnatt

Körkortet går framåt. Kvällen gick åt till att nöta parkeringar, speciellt fickparkering.
Efter jobbet idag åkte jag hem till farmor. Det var svårt att gå upp för alla de trappor som går upp till henne. Inte bara för att de är många trappsteg, utan för att jag visste att du inte skulle finnas där uppe farfar. Du skulle inte sitta i din stol framför TVn när jag kom innanför dörren, och vinka glatt när du såg mig. Du fanns inte där. Men min lilla kusin Kasper var där. Samtalsämnen som begravning kom upp, och hur Kasper var lik dig när du sov. Helst skulle jag vilja att du satt där i fåtöljen, så jag kunde berätta om min sista jobbdag, och övningskörningen.
Det här är så jobbigt. För jag saknar dig mer än vad jag trodde var möjligt.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!