Tacksam över kärlek

Känner mig helt underbart, galet kär. Vilket jag är.
Att jag får vara med någon person jag kommer närmare och närmare, vilket gör att relationen bara blir bättre, ärligare och mer hållbar, är jag riktigt tacksam över.
Jag blir inte ledsen över att jag inte får ett meterlångt godnattsms eller om han inte håller mig i handen vart vi än är. Många kanske tror att man är som ett gammalt gift par efter några års förhållande. För mig är det tvärt om. Jag kan sitta och le som en idiot åt ett sms där det står, "godmorgon älskling, hur har du sovit?" Jag kan också bli helt varm och pirrig när han tar min hand på bussen, eller när han lägger handen om min kind och kysser mig. Igår sa han till mig, "Jag har så mycket känslor för dig gumman. Jag tror ingen ens ska kunna ha såna känslor, de är så starka." Bara av att höra att han har känslor för mig, fick hela min kropp att rysa av kärlek. Massor av kärlek. Det är vad jag får. Och jag är så tacksam.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!