vi ska vara, allra bästa bästa vänner

Jag har världens bästa vänner. Och nej, de är inte som vanliga bästa vänner. De är helt utöver det bästa! Jag är så sjukt lyckligt lottad, och jag är så stol över varenda en av dem!
Jag hade mina aningar om att de skulle göra någon suprise, som vi brukar göra. Men dagen började med lite shopping med Em och Lisa, sen så efter ett tag och lite smsande med de anda så försvann tankarna om överraskning. När vi sedan åkte hem till mig och klev innanför ytterdörren hoppade de andra fram och skrek GRATTIS!!! Så himla glad. De hade varit där i tre timmar och fixat med ballonger, dukat bord, bakat tårta och handlat mat. Vi fikade, pratade, skrattade och sedan gick jag ner på mitt rum. Där hade de bäddat åt alla som skulle sova kvar, och sedan lagt paket på min säng. Fick så fina presenter så det är inte sant! Ett silverhalsband, ett gosedjur som vi kärt har döpt, och pengar. Efter det fick jag gå på skattjakt, och hitta alla kompisar på vägen med ledtråd efter ledtråd, och vid den sista fanns ett pris, en munk! They know me toooooo well. Efter det handlade vi snacks på Willys, knallade hem och lagade mat. Efter maten hade vi spa-time med ansiktsmask och kortspel, och nu myser vi bara och ska snart sätta på en film.
Jag är så himla glad över att jag har dem, och att de står mig så nära. Vi har en speciell vänskap som jag inte riktigt kan sätta ord på.
 
 

Kommentarer

amanda. K

Kan inte du göra ett inlägg om alla i monkitrik?? :-D jag är såå avensjuk på dig som verkar ha världens bästa kompisar..!!
ni lånar ut grejer till varandra va? Önska mina vänner lät mig låna nått av dom :( vad brukar du säga när du vill låna nått av nån???? typ när du lånade en väska av lisa (ja jag har koll på er alla) vad sa du då? Frågade du bara om du fick låna den?

10:53:16 / 2013-08-25



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!