saknad blev reunion

Oj vad jag är kass på att skriva. Eller tja, skriver det gör jag, men inte här. Men nu under juletid så går känslorna upp och ner, så det kanske blir lite fler inlägg.
 
Jullovet firades i alla fall in med en god lunch med thaimat med världens bästa människor. Sedan har jag under hela helgen umgåtts med mitt kära MT gäng! Det var såååå sjuuuuukt roligt att äntligen få vara med dem, och direkt när vi skildes åt så gick humöret ner. Jag längtar redan efter allihopa!! Draggen hade partyskjortan på och hela helgen har vi dansat, ätit pizza, kollat på film, lekt med challenge-loppan och klätt ut oss. Jag kan inte beskriva med ord hur bra de får mig att må. 
Nu har vi redan planerat in en längdskidordag (trots att det är bara Draggen och Fredde som gillar det) så fort snön kommer, och även en mellandagsshoppingdag i Borlänge då vi sedan ska sleepa hos Björken. 
 
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!