Jag tror att det kan finnas denna speciella kompisförälskelsen

På bussen hem.
Jag sitter och funderar. Jag har haft världens bästa kväll, natt, morgon, dag och kväll igen med några av mina tjejer. Det är så sjukt kul att vi kan hitta på så mycket roligt tillsammans. Sedan jag slutade på gymnastik så har jag tänkt varje dag, ska jag börja igen? Bara för att få träffa dem, och för att inte tappa allt jag lärt mig. Och jag funderar fortfarande. Men när jag kan träffa dessa underbara tjejer på kvällar och helger så känns allt komplett när jag är med dem. Jag kan verkligen vara mig själv, till 200%. De får mig att känna mig som denna modiga, starka, roliga, speciella och spralliga Julia. Jag kan inte beskriva hur glad jag är. Det bara bubblar! Och jag längtar tills resten av "familjen" kommer hem, så jag får träffa dem också!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!