kärlek får en att må bra

Idag är det vår dag. Din och min dag. Egentligen kanske det inte borde vara märkvärdigt, för vi firar inte ett halvår. Eller ett år. Inte tre år heller. Vi firar tre år och två månader tillsammans. Men för mig är det viktigt. Ännu en månad med dig har gått, och jag är så tacksam. Faktum är att denna månad har jag spenderat extra mycket tid med dig, och jag har insett hur bra du får mig att må. Du får mig att må så bra när du håller min hand vart vi än går. Du får mig att må så bra när du berättar att du är så glad som har mig, eller när du får mig att känna mig välkommen i din familj. Ja, du får mig att må bra när vi leker bollekar som barn med dina syskon, eller när din mamma alltid bjuder på kyckling när vi är hemma hos dig, för det vet hon att jag tycker om. Jag. mår. så. bra. av. att. vara. med. dig. Jag mår så bra när du säger "Vänta, jag glömde en sak", innan du går och duschar, och sedan gör mig andlös när du tar mig mjukt in i dina armar, kollar mig in i ögonen och sedan kysser mig försiktigt. Det är precis som på film. Min drömprins.
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!