Need freedom

Jag känner mig känslosam just nu. Det känns som en sån period. Typ. Ärligt talat så känner jag mig lite vilsen. Tre av mina bästa vänner är i tre andra olika länder. En annan vän har jag precis fått tillbaka efter mycket krångel. Mycket är inplanterat och därför känner jag en konstant stress, och jag har ett starkt behov av att planera mina dagar i detalj. Jag har skolarbeten som tynger ner mina axlar någotsånär sjukt. Det känns som jag behöver sommarlov... Eller att något kul ska hända. Nu känns det endast jobbigt med allting. Jag vet inte ens vart jag har mig själv. Någon som sett Julia? Jag tror hon är begraven i alla måsten och alla krav som ställs.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!