Jag kunde Bli lycklig så lätt

Är det fel att vilja gå tillbaka? Gå tillbaka till förut? Till den tiden då jag hade bra koll på skolan, utan bekymmer. Till den tiden jag såg ljust på framtiden och blev lycklig av tankarna på student och resor. Är det fel att vilja gå tillbaka till då jag och mina vänner var som närmast, eller då jag hade tid till att faktiskt åka hem till min pojkvän minst en gång i veckan. Eller är det fel att sakna att ha min pappa hemma fler än två dagar i veckan? Nej. Det är inte fel att vilja gå tillbaka, till den tiden jag blev lycklig så lätt. 



Kommentarer

freja

nej det är inte fel, men man får helt enkelt kämpa på och försöka se och göra det bästa av allt. Kul att du också går estet :) jag går bildinriktningen i ettan. Gick två år på handel men det var inget för mig. Allt bra ? :)

16:36:47 / 2013-11-13 - http://frejamarley.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!