Ett steg närmare vuxen

Måndagen den 21 oktober, år 2013.
Idag var en sån dag då jag var på toppen av världen. Klockan 10:45 var jag på trafikverket och min uppkörning skulle precis börja. Uppkörningen gick, och jag blev godkänd. Det tog ett tag att inse att jag faktiskt hade fått mitt efterlängtade körkort, som jag kämpat med så länge. Jag har blivit grattad med fika med Marika, blommor av Farmor och Mia, och thaimat med min älskling. Det kändes bra att ta bilen, bara vi två mot stan för att gå ut att äta, på vår dag och allt. Och min dag har helt enkelt varit helt perfekt. 
Ändå kan jag inte låta bli att vara lite ledsen. Ledsen över att den personen jag skulle vilja berätta de glada nyheterna först för, han som var mer exalterad över mitt körkort än vad jag själv var, inte finns här. Men jag hoppas innerligt att han såg hela uppkörningen och att han är stolt över mig. 



Kommentarer

Åabpa

Grattis Julia!! Helt sjukt att du är så stor att du får köra bil själv. ;)

23:41:38 / 2013-10-21 - http://renhuvud.spotlife.se

-

Det gjorde han <3

15:33:44 / 2013-10-22



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!