kvällsord

Tidigare idag ville jag bara ha en sak: fredag. Jag ville absolut inte åka hem och städa, motivationen räckte inte till. Men vad har jag gjort för att förtjäna så bra vänner som jag har? Emma erbjöd sig att hjälpa mig, och vi har i stor sett städat hela dagen/kvällen. Mitt rum är nu renare och finare än någonsin. Vi rensade gamla lådor, kläder, storstädade med dammsugaren och dammtrasa, möblerade om jag fixade i ordning ALLT. Så nu kan jag lägga mig i en nybäddad säng, i ett rent rum och med tankarna på morgondagen. Jag lägger mig även med tacksamhet runt hjärtat till dig Emma. Utan dig hade jag inte varit lika nöjd! 
Med några lyckade körkortstest så kan jag somna med gott samvete också, och allt känns bra. Imorgon är det fredag, det är två veckor kvar till teoriprovet, en hel helg ska få ägnas åt vänner, gymnastik och pojkvän. Livet gick bra denna torsdag.
Kvällens Kom ihåg: Don't be afraid to dream. 
 
 

Kommentarer

EM

<3

00:02:03 / 2013-10-04



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!