8/9

En söndag som denna möter upp mig med reflektioner och minnen från gårdagen och en hög med plugg. Det är nu jag inser att jag är ganska gammal. 18 bast, och hädelser som Granny Goes Street är inte längre en rolig grej. Men kvällen blev inte dålig för det, nej. Jag träffade mycket roligt folk och höll ihop med världens bästa vänner, och att få lite festivalkänsla av Norlie&KKVs uppträdande var ett litet plus i kanten. Sedan gjorde det inget heller att en av dem var uppe på 11 i snyggskalan på 1-10.
Men söndag. Veckans ångestdag. Jag ska försöka att få så mycket plugg gjort som möjligt idag, innan jag drar till hallen för att rensa huvudet med en träning med gymnasterna. Och för att göra detta eländiga plugg så lättsamt som möjligt, bäddar jag ner mig i sängen med något gott att dricka och med datorn i knät.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!