Var kommer denna trötthet ifrån?

Var idag på stan efter min enda lektion för idag och fixade en present, och åkte sedan hem till mig med Gideon. Somnade i hans famn av trötthet framför New Girl vilket var otroligt skönt. Fick sedan god mat av brorsan och efter det åkte Gideon hem till Rättvik. Pluggat körkort och kollat på Idol är vad jag har gjort sedan dess. Älskar när han lämnar sina tröjor här och jag hittar dem lite här och var. Direkt sätter jag på mig en av dem och de luktar trygghet. 

Brukar aldrig somna till under dagtid, och brukar för övrigt kunna sova länge på morgnarna om jag har tid till det. Men under de senaste dagarna har jag somnat sent, drömt MASSOR och vaknat långt innan klockan ringer. Suck. Dessa sömnproblem alltså. Men ska nog gå och lägga mig nu, medan jag känner hur trött jag är,. Vill inte hinna bli pigg. Imorgon är det fredag, och då SKA jag vara utvilad! Punkt. 



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!