Hejdå Falun, hej Thailand

Efter en mysig kväll med min älskling, med jordgubbar, Revenge, pizza och bus så känns det bra att åka idag. 

Några påskkänslor har jag inte kännt hittills, förutom alla gulliga påskägg jag fått och även gett bort. 
I torsdags fick jag spendera dagen med de finaste vännerna i världen. Vi gick på stan, beställde skor, handlade på ett proppfullt Ica maxi, lagade mat, dansade och lyssnade på musik med mera. Sedan bar det av på studentkickoff på Etage, vilket var riktigt kul! Temat var beachparty som sagt, och vad passade bättre än att förbereda mig för Thailand genom att klä ut mig lite extra. Jag dansade med fina vänner, drack milkshakedrinkar och åkte sedan tillbaka till Draggen och sov där med allihopa igen. <3
Så, efter många hejdå till mina närmsta är jag nu redo för att åka till Asien och leva livet i två veckor. Efter mycket slit med UF, skolan, gymnastiken och min egna hälsa så kan jag stolt säga att jag är värd detta. 
Dag 1. Här kommer vi!




Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!