kärlek i dagarna

Hej! 
 
Mitt bloggande suger ju som vanligt, och jag har inte så mycket intressant att komma med.
Spenderade i alla fall dagen igår i Rättvik, och utforskade området från Gideon till Leksand Sommaland där jag sökt jobb. Arbetsintervjun igår gick (enligt mig) väldigt bra, och jag har för första gången åkt segway! Idag gick jag i skolan mellan klockan 9 och 11, och åkte sedan hem och tog en promenad med Aska. Idag har jag faktiskt ingen lust att träna så det tänker jag inte göra. 
Ska skriva lite förberedelser för den andra delen av svenska nationella, argumenterande tal, och sedan kommer Gideon hit för filmkväll. 
 
Resten av veckan består faktiskt ENDAST av roligheter. 
Onsdag - filmlektion hela dagen i skolan, spendera eftermiddagen med Corre och sedan gymnastikträning med tjejerna.
Torsdag - ledig, så jag ska träffa upp gymnastikkompisarna under dagen, så äter vi tillsammans innan jag åker på studentkickoff på Etage.
Fredag - sover med gymnastikkompisarna efter studentkickoffen, så jag vaknar med dem, gör en god frukost och busar hela dagen. Sedan ska jag träffa Gideon på kvällen för en riktigt mysig hejdå-kväll. 
Lördag - klockan nio på morgonen tar jag och la familia bilen till Arlanda för att sedan dra vidare till Thailand. 
 
Jag hoppas att de närmsta dagarna, veckorna, kommer att fyllas med lite extra kärlek och glädje. Det känns som jag behöver det. Det känns som att vi alla behöver det. 
 
 
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!