Mys

Beachen här är visserligen inget badställe (för kräsna som mig och Wilma) men shit vad fint det var på morgonen! I skuggan låg vi på solstolarna och läste, pappa och Hampus snorklade och såg stora fiskar, och jag planerade att ligga där i ca en timme, men det blev 3 timmar och sen vart det för varmt då solen stod högst upp på himlen. Jag fastnade i boken jag har med mig också, och har redan läst halva... Den är så bra så att allt plugg blir uppskjutet. Jaja, jag klagar inte på att plugget kommer att ske i en hängmatta någonstans eller på en solstol. 
Nu dricker vi drinkar innan maten som vi ska gå längst bort på stranden och äta. 
Dagens hälsosamma aktivitet: ett försök till att simträna i poolen (som är för varm för att orka många längder) och sedan lite kreativ magstyrka i poolen.

Jag har hittat min nya favoritsysselsättning. Sitta, gå, flyta på luftmafrass i vattnet samtidigt som jag läser. Svalkande, skönt och med den bästa boken så blir det ännu bättre. 





Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!