Nöjd med dagen hittills

Efter mötet med Kerstin om ifyllnad av bedömningsunderlag inför helgens tävling så gick jag en sväng till gymmet. Körde lite mer än tjugo minuter crosstrainer och det var då jobbigt eftersom jag körde på så snabbt jag kunde med en hög nivå, kul! Sedan körde jag ett cirkelpass för mage med både flera övningar med fria vikter, pilates och plankan. Nöjd.
Nu ska jag hem och duscha, äta och spendera kvällen med honom. Det är sjukt egentligen vad kärleken får en att göra. När det gäller pengar är jag en sjukt snål person, speciellt nu när jag vill göra så mycket med mina pengar. Men när det gäller presenter till kärleken, då kan det bli riktigt dyrt och inte bryr jag mig om det! 




Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!