Ny blogg? Hjälp mig!

Jag älskar att när man på vägen hem från gymmet bara känner glädje på grund av träningen. Körde som sagt armar och rygg idag, vilket var sjukt kul faktiskt! Tog ut mig så hårt att det var jobbigt att lyfta min halvtomma vattenflaska. 
Det blir mycket träningsprat i denna blogg.. Kanske för att jag skriver om min ooootroligt intressanta vardag, som innehåller mycket träning... 

Kanske ska starta en träningsblogg med tips, fakta, kost och övningar osv? Kanske? Eller? KOMMENTERA GÄRNA vad ni tycker, för jag känner att min nuvarande blogg inte ger er någonting!




Kommentarer

Åabpa

Nej du har en sån fin blogg redan Julia!

23:19:11 / 2014-02-12 - http://renhuvuf.spotlife.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!