#student2014

Jag tror nästan inte att jag upplevt ren lycka i livet förrän nu, denna vecka. Eller jag vet inte riktigt vad det är. Denna känsla, som pirrar i hela kroppen när man är färdigfixad en måndagkväll, och med studentmössan på huvudet cyklar ner mot vattnet för att spendera kvällen med klasskompisarna i sommarvärmen. Det är shortsvärme och alla runt om en är glada rakt igenom. Och det bästa av allt: det är bara början på den bästa veckan i mitt liv. 
Efter en vecka av festligheter, firande, lyckorus, lite sömn, vänner, spontanitet och sommar så är jag faktiskt helt slut. Jag är glad, ja. Men helt färdig. 
 
Det känns otroligt tråkigt att lägga tillbaka studentmössan på hyllan, där den har legat i så många månader och väntat på denna vecka (dock riktigt mycket smutsigare nu) och inse att detta var något jag aldrig kommer att få uppleva igen själv. All uppmärksamhet, frihetskänsla och kärlek. 
 
Men som alla säger, det är nu livet börjar på riktigt. Jag ska leva fullt ut varje dag, och följa mina drömmar. Kom ihåg folks, don't be afraid to dream. 
 
 
 
Jag har min fina vän Julia aka Draggen att tacka för de fina bilderna!
 
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!