joy

Att blogga är nog något jag är väldigt dålig på. Men, jag har haft lov, och likaså bloggen. Detta lov har då varit jobbigt för mig. Jag började lovet med att vara sjuk och hade feber, och det gick över till världens huvudvärk och illamående som har kommit och gått lite som det vill under dessa dagar... Därför har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt. Jag har endast kunnat jobbat hälften av de dagarna jag skulle jobbat, vilket gör mig lite besviken. Min teori över huvudvärken är någon sorts migrän... Jag har vaknat om nätterna och kännt mig stressad över att jag kommer sova för lite (är noga med att ha x antal timmars sömn varje natt) och kan därför inte somna om... Jag hoppas att nu när skolan börjar att det ska vara över, och jag hoppas att en tidig kväll som denna, + sovmorgon ska ge mig en dag fri från huvudvärk imorgon. Då ska jag nämligen belöna mig själv med att börja träna lite smått, och även satsa på att ha en kul kväll med min bästa vän. 
 
Nu när jag ändå skriver för fullt, varför sluta... 
Det är inte mycket kvar av denna termin, denna sista termin, och därför ska jag försöka göra det bästa med tiden. Jag ska försöka att fylla dagarna med sånt som får mig att må bra. Jag ska satsa mina krafter på framförallt träningen, men också på att ha kul med vänner, umgås med mitt hjärta, få mina gymnaster att utvecklas, hålla i betygen och göra gymnasiearbetet bättre än förväntat. För mål har jag, men de behåller jag för mig själv. Det är mina mål, och dem ska jag uppnå. Denna termin ska jag hitta tiden till att vara lycklig, bara för att jag för en gångs skull gör något för mig själv. 
 
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!