nyårsbomb

 
Jag hade världens bästa nyår med tjejerna. Vi bowlade, lagade god mat samt efterrätt, spelade sms-roulette och lekte andra roliga lekar. Sedan klättrade vi upp på taket och skålade in tolvslaget och allt var helt perfekt. Vi skrattade, skämtade, var glada. Och alla var jätte fina tills vi rullade oss i snön och gick in, satte på oss myskläder, spelade wii och drack cider.
 
Jag fick en speciell känsla jag inte kan sätta fingret på vad det var. En blandning av hopp, ren lycka och förväntning kanske? När alla stod där på taket, och jag såg mina bästa vänner skratta och må bra. När vi skrek allt vi hade, "GOTT NYTT ÅR" och vi fick samma svar tillbaka från kvarterets alla möjliga håll. Ja då visste jag, detta kommer bli ett bra år. Den sista terminen av gymnastik, ett grymt sommarlov, min 18års dag, tatuering, körkort. Rubbet.
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!