En tisdag

Idag har ingenting gått bra. Blev ganska missnöjd med filmningen men antog att den fick duga, och självklart ska det bli något fel så jag får filma om allt. Allt. Det känns ganska surt med tanke på att både jag och Mathilda har lagt ner mycket tid på det.. Men ska det bli bra, så ska det bli bra.
Annars då? Jo, min absoluta favoritlärare (media) har fått sparken och får inte vara kvar mitt sista år på gymnasiet. Så idag har vi tillsammans med mediaettorna, samlat in ca 80 namn och skrivit ett brev till tanten med makten, i hopp om att få ha kvar honom. Hoppas det hjälper.
Kvällen blev i alla fall lyckad hemma hos Marika. Longboard åkte jag hem också, ca 3-4 km i kvällsvärmen.
Nu ska jag sätta på ett avsnitt av Vampire Diaries och försöka koppla av lite.. Trots alla tankar i huvudet.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!