Tankar

Har haft en underbar kväll med en väldigt fin vän. Ligger nu och kan knappt hålla ögonen öppna, på en madrass på golvet med rena, nybäddade lakan. 
Tänker på hur mycket jag längtar till min älsklings famn. Jag tänker på hur bra allt kommer att bli imorgon när jag får spendera hela kvällen med honom, och bara få uppskatta varandras närvaro. Jag längtar till hur otroligt kul vi kommer att ha tillsammans, som vi alltid har, och till hur trygg han får mig att känna mig. Det är det här med distans som kanske får oss att träffas bara två gånger i veckan, förutom pussarna jag får i skolan, som får min längtan att bli starkare. Jag uppskattar vårt förhållande så otroligt mycket mer, och det gör inget att det är jobbigt som as ibland. Så länge det finns längtan och passion, så finns det löve.









Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!