En helg då vi firar

Halloj. Nu sitter vi på tåget hem från Stockholm. Igår åkte vi dit tidigt på morgonen efter att vi sjungit för Lisa med frukost på sängen. Sedan shoppade vi hela dagen, och åkte till lägenheten för att byta om till finkläder. Klockan 20.00 hade vi bokat bord på Koh Phangang. Där åt vi världens godaste middag och rullade som stenar hem och somnade fort efter en händelserik dag. 

Vi har haft det så himla bra. Det blir bra när man är med de bästa människorna i världen. Det blir bra när man spelar Sims på tåget, när man shoppar för dubbla studiebidrag, skrattar till man viker sig, åker tunnelbana i mängder, äter så god mat så notan låg på 1374 kr. Det blir bra när man spelar tecknet tills man är så trött så alla bara sitter och garvar och försöker hålla ögonen öppna, när man sover trångt och mysigt, när man äter god frukost tillsammans och sedan åker in till stan en timme för tidigt vilket resulterar att man hamnar på donken med 7 tjejer som sitter och spelar Flappy Bird. Det blir bra när man firar en av våra bästa vänner. 

Japp. Lisa fyllde nämligen 18 år igår. 18 ÅR! En av mina finaste vänner. Det går inte att beskriva hur mycket hon betyder för mig. Min Lisa. Min Lisse. Hon är världens härligaste tjej, och hennes humor är som gjord för min! Hon är en sån stark person som kommer att göra skillnad! Jag är så glad över att hon är min vän, för hon är en sådan vän som jag kommer att känna hela. mitt. liv. Jag älskar dig Lisa! Assssshole. (Inside joke)




Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!