from me 2 u

Nu börjar det närma sig.. det är 4 timmar kvar av år 2011. Jag tycker att det har varit ett otroligt roligt år. Jag har varit med om...

♦Resa till Kreta och och Thailand.
♦Ett underbart roligt sommarlov.
♦Sista terminen med världens bästa klass.
♦Klassresa till Idre.
♦Balen.
♦Roliga resor med gymnastikgruppen, bl.a till grönalund.
♦Jag höjde mina betyg rejält i nian, dvs 11 MVG och 6 VG.
♦Jag har blivit mycket bättre på att teckna.
♦Jag började gymnasiet.
♦Jag har kommit närmare mina vänner och även fått nya.
♦Och månaderna tillsammans med Gideon blev fler och fler.

Men en sak som jag är glad över, är att jag har börjat planera min framtid. Förut har det varit så oklart. Jag tänker absolut inte rusa in i den men jag ser fram emot så mycket! Det hoppas jag att ni gör också mina vänner ♥
Gott nytt år!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!