Last day

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, det gjorde jag. Jag började gymnasiet, åkte till Kreta m.m.


Har du några nyårslöften?

Inga onyttigheter. (?!) Svar: mammas idé.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej!


Vilka länder besökte du?
Thailand och Grekland

 

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Skolavslutningen i nian och resan till Kreta.


Vad var din största framgång 2011?

9ans betyg kanske. Annars tecknarförmågan!


Största misstaget?

Att slösa pengar. But well, I'm good at that.


Bästa köpet?

Mina pennor och mina röda byxor.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder i guess.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. Massor av saker! Nya kompisar, gymnastiken, familjen, resor, klassen. Jag kan rabbla upp meterlånga listor!

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

What are words - Chris medina, 17 år - Veronica Maggio, Glad - Tyler Hilton


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare!


Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med kompisar och hållit kontakten med de gamla kompisarna.

 

Favoritprogram på TV?
Jag har aldrig tid att kolla på TV, men då måste jag säga julkalendern. Bäst hittills! Annars serien One Tree Hill.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Inget speciellt. Det var som en vanlig dag.. inte särskilt speciell.

 

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Stil utseende: bekvämt och mysigt.
Stil som person: öppen mot nya människor.


Den bästa nya
Pesonen du träffade?
Det måste vara Mathilda.


Kommentarer

Mathilda

<3

15:18:37 / 2011-12-31 - http://thisismyselfandi.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!