Svar på frågestunden del 1

Postat av: Alva
om du skulle gissa, hur många mjölkpaket har du druckit upp i hela ditt liv?
HUR KAN DU INTE TYCKA OM PANNKAKOR ELLER VÅFFLOR????? :o
när var senaste gången du pruttade?
luktade den prutten gott?
visst är jag bäst ?? :D :D :D

Svar:
Hm... Jadu, kanske 2000? Min gissningsförmåga är usel.
För att det är riktigt äckligt!
Jag kommer inte ihåg.
Ohja.
Nej!


Postat av: Lin

Vill fu alltid bo kvar i Falun ?
Efter som att du är kristen, hur ser du på sex före äktenskap ?
Är du oskuld?
Favorit färg?
Vad vill du bli när du blir stor ?
Hur många har du varit ihop med ?
Favorit tv program ?

Svar: Ja, det vill jag faktiskt. Jag trivs jättebra här! Men jag skulle kunna tänka mig att flytta utomlands ett år eller två.
Som nykristen, ser jag på sex före äktenskapet som fel, egentligen. Jag tycker att man inte ska ha sex, om man inte är redo att ha barn. Missförstå inte.
Nej.
Min favoritfärg är gul.
Jag vill bli fotograf och psykolog.
Seriösa förhållanden: 3
Smallville. Lätt.

Postat av: Anonym

Om jag säger att jag konstant ljuger, tror du på mej då?
Kan gud göra en så tung sten att han inte kan lyfta den?
om han kan så kan han ju inte lyfta den :/
vet du vem jag är?
Tror du på evolution?

Svar:
Ja.
Ja!
Ja.
Nej. 

Postat av: Julia Dragsten

vilka kompisar är du med mest?
favorit färg?
favorit land?
favorit stad?favorit lag? ahhahaha ;)

Svar:
Mina gymnastikkompisar faktiskt.
Gul.
Thailand, hehe!
Sollefteå, Falun & Stockholm.
Gymnos f1 såklart
! 

Postat av: Frida

är du nöjd med ditt gymnasieval?
hur många dagar i veckan tränar du gymnastik?
vilket är ditt favoritgodis?
favoritaffär?
:-D

Svar:
Ja, jag är riktigt nöjd!
3 gånger i veckan.
M&M!
Alltså... Jag har faktiskt ingen speciell!  

Postat av: Emmsi

Om du fick en miljon kronor, vad skulle du lägga dom på då?
Vad är det som är så himla bra med din pojkvän? :D
Dina bästa egenskaper?
Dina sämsta?
Vad gör du när ingen ser? :)

Svar:
Nu låter jag som värsta "perfekta" människan, men jag skulle hjälpa människor för pengarna.
Att han är tillsammans med mig för den jag är.
Min kreativitet tror jag, och min omtänksamhet.
Att jag tänker på andra före mig.
Nu tänker du säkert att jag ska svara att jag petar i näsan eller något liknande, men när ingen ser sitter jag och gör miner åt mina egna tankar....


Postat av: gfsfgfdh

Dröm inom gymnastiken?
Drömyrke?
Drömkille?
Ålder vid din första kyss?
Har du varit otrogen?
:)

Svar:
Jag har ingen riktig dröm egentligen, vill bara ha kul! Kanske komma långt i RC tävlingarna men inget mer!
Fotograf!
Min pojkvän!
12 år!
Nej, det har jag inte. 

Postat av: spelar det någon roll? (:

Vad heter din frisör?
Har du någon gång haft känslor för någon annan än Gideon när ni har varit tillsammans?
Förslag på julklappar till killar?
Fin blogg (:

Svar:
Jag har ingen speciell frisör.
Nej det har jag inte. Men andra har haft för mig.
Kläder (vi vet ju att det är tjejerna som har bäst smak), betydelsefulla smycken eller kanske bio eller någon liten rolig resa.
Tack så jätte mycket! 

Postat av: sillens kompis :D

vad heter dina närmaste kompisar?
vilka är du mest med i din skola? (hahah)
vem tycker du är snyggast i din klass? namn tack
vad önskar du dig i julklapp?
vad tycker du är så bra med "sillens kompis"?? :D
hahah :D <3

Svar:
Marika, Emma, Elina, Julia och Mathilda.
Mathilda!
Kille, Anton.
Parfym, gosedjur, pengar, presentkort, kameragrejer.
Att jag lärt känna henne så fort och att vi har kul tillsammans! Btw, hej Mathilda!


Kommentarer

Anonym

Vem är jag?

23:01:30 / 2011-11-17



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!