Så, vem är jag?

Jag som sitter bakom skärmen för denna blogg är då jag, Julia. Mitt fullständiga namn (som då inte är något speciellt alls) är Julia Linnéa Johansson och jag lever livet som en kristen 16 årig tjej i Falun som går Estetiska programmet med inriktning media.

Personlighet: Jag skulle beskriva mig själv som väldigt snäll (även fast jag inte vill säga det egentligen) så jag tycker om att hjälpa människor, det är något jag verkligen gör. Jag är glad för det mesta, men också väldigt känslig. Jag lever just nu med ett väldigt dåligt självförtroende men det jobbar jag på och jag svarar gärna på frågor om det, eftersom jag fått ganska mycket hjälp med det.

Intressen: Media - film, ljud och foto. Helt klart. Det är mitt störsa intresse. Men annars när man kommer till sporter och hobbys så är det att träna gymnastik, att teckna, måla naglarna, skriva, dansa, resa, ha kul och att umgås med vänner, familj och min pokvän som gäller.

Onödig fakta: Min absoluta favoritfärg är gul, jag ÄLSKAR mjölk och jag har alltid olika färger på mina strumpor!

Familj och nära: Min familj består av 4 (5) pers, mamma Johanna, pappa Per, lillebror Hampus, lillasyster Wilma och våran söta vowe Aska. Vi bor i Falun i en ganska stor vit villa i ett område som jag trivs i! Jag har många nära vänner, dels inom gymnastiken men även klasskompisar och så. Men om jag skulle nämna ett namn som skulle platsa i Bästis titeln skulle det vara Marika. Min allra bästa vän! Men den som står mig närmast av alla är nog min pojkvän Gideon som jag vart tillsammans med i 1,5 år nu. Det vi har är verkligen speciellt och det betyder allt för mig! Och jag tror på att vi kommer att vara tillsammans "tills döden skiljer oss åt"!

Utseende: Jag skulle beskriva mig själv som en vanlig ganska kort tjej, normal smal och vanligt mörkblondt hår. Men jag vet inte... Just nu är mitt hår normallängd och ganska blondt, med brunt underhår. (Men snart blir jag nog rödhårig, crazy!) Jag är 158,5 cm lång kort och har små händer och fötter. Mina ögon är lite kinesaktiga och gröna. Och precis under mitt vänstra ögon sitter tre "prickar" (födelsemärken och ärr) som det är många som lagt märke till. Min klädstil varierar lite men jag sätter helst på mig strumpbyxor, en STOR tröja, mysig halsduk och Converse skor. (Och så ska allt vara i olika färger.) Håret har jag helst uppsatt i en lite ruffsig frisyr. Det kanske låter fult, jag vet inte, ni får tycka vad ni vill, men så klär jag mig!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!