Frågor och svar

Cecilia:

Hej, jag tycker du har världens bästa blogg! jag läser den flera gånger om dagen och älskar hur du inspererar folk! jag vill bli som dig när jag blir stor, du är så cool och positiv! jag har en fråga.. hur har du fixat din blogg med egna bilder? jag är inte så nöjd med min blogg och vill gärna ha som dig att man har egna bilder men vet inte hur man gör.. kan inte du förklara? :) kram, gå gärna in på min blogg http://mydayisyourday.blogg.se :)

Svar:

Hej Cecilia! Till att börja med, tusen tack! Vad glad jag blir. Jag vet inte riktigt hur mycket du vet om bloggdesigner. Men det som krävs för att kunna sånt är då kunskap om koder, så att du kan fixa kodmallarna/stilmallen. Men en header (bilden högst upp, bloggens "överskrift")  kan du lätt göra med egna bilder i olika redigeringsprogram. Annars får du nog googla på hur du ska göra med bilderna i kodmallarna och stilmallen. Det är lite svårt att förklara. :) Kram.

 

Amanda:

Vart har du köpt dina skidkläder?

Svar: Min jacka köpte jag på topstreetwear.se och märket är Special Blend. Mina täckbyxor har jag köpt på Intersport förra vintern.

 

Anonym:

Mathildas hand? ;)

Svar: Yes it is!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!