My universe will never be the same, i'm glad you came

Jag känner att denna dag gör mig helt känslig. Jag är så tacksam över allt och alla.
Någon som verkligen förstår mig helt, varenda del av mig, är du Gideon. Shit, jag måste välja ord nu för att inte få en hel novell. Det finns så mycket att säga om dig, underbara människa.
Det är dig jag kan öppna mig helt för. Det gör inget att det jag sitter och storgråter åt i din famn är något fånigt. För du förstår. Och om du nu inte skulle göra det, så försöker du att förstå. Du försöker verkligen, att få mig att må så bra som möjligt, och det är det som gör dig så fin. Din vilja. Din vilja till att göra dig och mig till vi.
Jag har sagt det förut, och jag bryr mig inte om vad andra tycker om detta, men jag vet att det kommer att vara vi för alltid. Du och jag, ja vi kommer leva länge tillsammans. Jag brukar vara rädd för framtiden, vad som väntar runt hörnet, alla tuffa moment som kommer att uppstå och allt det där. Men du gör mig säker och trygg om min framtid. Min framtid med dig.
 
 
Your hand fits in mine
Like it's made just for me
But bear this in mind
It was meant to be
 

Kommentarer

Malin

Åh underbart skrivet ! Ni är jätte söta tillsammans ! :)

07:49:09 / 2012-12-25



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!