hello!



Svar: Hej! Jag svarar här för det kanske är fler som undrar. Tack så jätte mycket!
Så. Till frågan. Ja det var ett intagningsprov. Det är det på alla estet inriktningar på Haraldsbo. Då fick jag välja på att lämna in 5-10 bilder, en film, en ljudinspelning eller ett egetskrivet manus. Jag visade några av mina bilder och tyckte inte det var så svårt, eftersom de bilderna är inte mina bästa nu och jag fick nästan högsta poäng. Men i år tror jag att det ska vara en sorts uppgift som du ska göra. Hör av dig om du behöver hjälp! :)
Btw. Linjen är en superrolig linje och du får lära dig sjukt mycket!
Jenny Davidsson hälsar! Haha.
KRAM!

Svar till Lisa: Ja man kan rösta flera gånger, men inte på samma bidrag.

Kommentarer

Linnea

Tack för svaret! Har dock inte bestämt mig än om jag ska gå där. Vi får se hur det blir med det! Jag har verkligen problem med att välja gymnasium så är inte helt hundra än! Men tack för svaret och hälsa tillbaka till Jenny, haha! :-)

22:29:00 / 2012-01-25 - http://linneathu.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!