Dröm sött

Ibland har jag svårt att sova. Men det som får mig att klara allt galant är du, Gideon. Du påminner mig alltid om att vara positiv. Och att du konstant påminner mig om att du älskar mig gör allt enklare. För då känns det som att det är det enda som betyder något.

Och ni läsare, jag tror inte att jag kan förklara hur mycket jag älskar honom för er, för sanningen är den att det är för mycket för att kunna beskriva. Men varför jag älskar honom, det kan jag beskriva i evigheter. Sättet han behandlar mig är underbart. Han visar verkligen att han är en beskyddande, trygg och omtänksam pojkvän. Han ställer alltid upp och offrar sig ofta för mig. Det finns inte heller någon annan än Gideon som känner mig så väl och så rätt som han gör. Han accepterar mina misstag och lär mig rätt. Han visar sin kärlek till mig genom ord, långa mjuka kramar, pussar på munnen kinden pannan huvudet u name it, gulliga sms och telefonsamtal. Jag är så otroligt tacksam över att ha Gideon så nära hjärtat, och att jag får kalla honom för min. Min Gideon.

Nu ska jag somna snabbt, för imorgon får jag träffa min prins. Jag kan knappt vänta!! Hello butterflies.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!