lilla pojken, du är full av kärlek

Idag var jag inne i stan och hyrde film. När jag kom ut ur affären hörde jag direkt någon som stod och skällde ut någon. Då såg jag att det var en liten pojke, som var hårt fasthålld i hans pappas (troligen) händer. Han rev och slet i ungen samtidigt som han svor och skrek åt honom. Och vet ni varför? Jo för att pojken hade klivit i en vattenpöl. JAG BLEV SÅ ARG. Mitt hjärta gjorde så enormt ont när jag hörde det där.
Jag har svårt att förstå mig på såna människor, som inte har någon respekt alls för andra. Stackars pojke säger jag bara... Jag vet att han inte läser det här, och det är ju synd.. För till honom skulle jag vilja säga:


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!