why?

Ojoj, nu kommer ännu ett "må bra" inlägg a la Julia..
Jag bryr mig om hur jag ser ut, oftast. Ibland fixar jag mitt hår, sminkar mig och jag kan stå länge och välja och byta kläder. Men jag undrar varför.. Vem vill man se bra ut för? Jag menar, om ingen sminkade sig och fixade håret så kanske vi hade uppskattat allas utseende mer, och verkligen sett det som var fint. Inte de klumpiga ögonfransarna eller det spikraka, sprayade håret.
Ännu en gång vill jag säga att du är fin, inte för ditt utseende, utan för den personen du är. Du behöver inte vara som alla andra, JUST BE YOURSELF. Plz.

Varför tror ni att vi bryr oss så mycket?








Kommentarer

Frida

Hihi man mår så bra av att läsa din blogg jullan!

08:34:13 / 2012-06-08 - http://fridagullarbergs.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!