cirkusgymnasium

I 8:an var jag och praoade på Cirkus Cirkörs egna gymnasium i Stockholm. Då blev jag sugen på att söka dit men jag ville inte flytta så långt..
Vet ni hur mycker jag ångrar mig nu eller? Jag kan inte sluta tänka på att jag borde valt detta grymma gymnasium...

Schemats lektioner kan se ut såhär:
Handstand
Jonglering
Rep
Akrobatik
Styrka

HUR FRÄNT ÄR INTE DET?

De första två filmerna chilltränar de i hallen.
Den tredje filmen är en show som gymnasieeleverna utför.
Den fjärde filmen är min favorit cirkus artist inom Cirkus Cirkör. Han är så soft!




Kommentarer

J

Hur tog du kontakt med Cirkus Cirkör, så att du fick praoa där? Praoade du själv eller med några andra? Vad fick du göra och hur länge var du där? Haha, oj förlåt för många frågor!

22:48:12 / 2012-03-17



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!