skriver av mig

Alltså jag är så ledsen...
Jag tränar vanligtvis gymnastik 9-10 timmar i veckan. Hemma springer jag runt på händer och jag är inte den personen som sitter still. Men sen jag fick foten ur led och min fot skadades, så har jag inte kunnat göra något sånt... Två veckor på kryckor, en veckas haltning och nu hamnar jag här. Det känns som om jag inte blir bättre. Och detta göra mig så arg på mig själv... I höst så är det en tävling på RM3 nivå som vi ska på, och sedan åker vi iväg till JSM. Eller ja, de som är tillräckligt bra. Läkaren sa att jag kan träna efter tre veckor, och nu har det gått tre veckor. Men jag vet själv att min fot inte kommer att klara av den träning som de andra gör nu... Jag hamnar efter i "utvecklingen", och det gör mig så ledsen. Jag älskar att vara i hallen, jag älskar att vara med hela laget och att träna gymnastik.. Men det är inte samma sak nu, när alla tränar och utvecklas med dubbelvolter med skruv osv, medan jag sitter bredvid och gör styrka, eller bara tränar på några handvolter... ÅÅÅH jag blir så ledsen av det här... Dessutom är det sommarlov, vilket betyder 2 månaders uppehåll från gymnastiken. Då tappar jag ännu mer.



ÄCKELFOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Anonym

Du kommer snabbt att komma tillbaka och köra samma svårigheter som innan! Tro mig, jag hade ett uppehåll från gymnastiken i 1,5 år innan uppehållet körde jag allt! Nu efter 2 månaders träning är jag helt tillbaka och kör samma svårigheter men mycket bättre och säkrare.

21:49:26 / 2012-05-14

Sara

Be, vet inte vart du är med Gud osv, men jag är säker på att han kommer hjälpa dig, så be, be och be ännu mer - han är med dig och kommer låta det bli bra igen. Kanske inte på sekunden men tids nog! Ska be för dig också! Kram

22:01:32 / 2012-05-14 - http://ingesonsaraa.devote.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!