tråkig fakta

BRUKAR DU KOMMA I TID? Aldrig...
HAR DU BRA KONDITION? Nope.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? Hum, det var kanske igår..
HUR KÄNNER DU DIG NU? Trött
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Jag har alla möjliga färger... Blå, röd, lila, orange osv.
KAN DU LAGA MAT? Det kan jag inte påstå, men lite kan jag väl..!
VAD PLUGGAR DU? Estetik och media
BLIR DU BRA PÅ KORT? Haha, nej!
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? Igår åt OTH...
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? Neej!
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Ja. Hur mysig som helst.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? Mjölk as always.
ÄR DU NYTTIG? Nej, inte ett dugg. Eller räknas det om man äter frukt och grönsaker lite varje dag?
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Japp
ÄR DU BLYG? Nej. Ibland kanske.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? 8
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? Ja
DU SOVER? Oftast på nätterna!
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS? Nej
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN? Jag ringer aldrig folk, hehe.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU? Ett glas vatten...
HAR DU SNYGGA SKOR? Nja.
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE? Don't remember
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT? Ja!
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT? Nej.
HAR DU KÖRKORT? Nejp
ÄR DU ENSAM NU? Nej
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? Helgen och de dagar jag får träffa Gideon. Hihi.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!