vem är hon egentligen?

Hej alla som läser Julias fin fina blogg! det är bra tycker jag, forsätt så!

Vill ni höra lite rolig och spännande fakta om min underbara vänn?
Julia är en väldigt väldigt klumpig person, ganska oftast kort tänk (jag menar, tänk innan du säger något lilla Julia) men Julia är också en super snäll och omtänksam person! Hon är mångas förebild, inklusive mig (nu menar jag inte kläder och sådant utan bara att hon alltid är så snäll och tänker på andra - hon får alltid alla att må bra!
Julia är även en lite riskylld person eller vad ska man säga...? HENNES HÅR ÄR BLÅTT OCH LILA!!! hon gör alltid massa galna saker som livar upp min och andras vardag, när hon är i närheten behöver inte jag vara wild and crasy för då är ju hon det! Och inget slår ju hennes humor heller! Tack Julia för att du finns! Jag älskar dig suneshine!
/ Din egna Emma Hansson, aka Em


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!