du är allt

Förut var jag rädd för att ha dig för nära. Jag var rädd för att ha dig så pass nära så du skulle betyda för mycket. Jag var rädd för att du skulle betyda allt för mig. Vad skulle jag då göra om jag förlorade dig? Då skulle ju allt försvinna. Men vad kunde jag göra, så starka känslor som jag har för dig kan jag aldrig få till någon annan. Det gick ju inte att hålla dig borta. Och se på oss nu. Du betyder allt för mig. Allt. Men jag ångrar inte en sekund. Att ha någon så nära, någon som betyder världen för mig, är värt mer än någonting.
På grund av att jag släppt in dig helt i mitt hjärta, så har du gett mig så mycket mod, styrka, kreativitet, motivation, glädje, kärlek, närhet, tillit och lärdom. Jag har hittat en trygghet, en plats, där jag vet att jag hör hemma. Du säger till mig, "Du passar perfekt här, i min famn." För all tid vill jag ha en famn som din att krypa in i. För all tid vill jag vara din.
 
Du är allt jag någonsin önskat.
Du är allt jag någonsin drömt.
Du är den som får mig minnas,
alla drömmar jag har glömt.
Du är den som får mig hoppas.
Du är den som får mig le.
All min kärlek får du bära.
Hela livet vill jag ge.
Du är där när ingen ser mig.
Du är där stormen yr.
Du är där när natten skrämmer.
Du är där när dagen gryr.
Jag vill alltid ha dig nära.
När som åren läggs till år.
Och vad livet vill oss lära,
är att framtiden är vår.
 

Kommentarer

Hjalmar

Åh julis den låten döptes jag till! Ojoj nu har du lärt dig något mer 😘!

22:44:40 / 2012-11-07 - http://emmaalbinsson.devote.se

Hjalmar

Glömde säga att ni är väldigt söta :)) hihi puss

22:45:10 / 2012-11-07 - http://emmaalbinsson.devote.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!