estet media?

 
Tjenare!
Absolut, visst kan jag det. För det första måste jag ju säga att det har varit väldigt negativa tankar med det här med att esteterna (inklusive media då) och naturlinjen ska flyttas till Lugnet. Men med eftertankar så tror jag att det kommer att bli grymt. Dels för att det är esteterna som skapar HBO andan, och nu tar vi med den dit, och sedan också för att vi media har ju alla grejer där uppe, vilket gör det hela enklare.
Det finns jätte mycket positivt med media. Vi har bra lärare, skönt schema, inte mycket plugg och ändå läser vi bra kurser. Jag har lärt mig jättemycket. Det är till och med så att jag har lärt mig så mycket så jag är osäker om jag vill fördjupa mig inom film istället för foto, som jag hade tänkt med hela linjen från början. Men som sagt, höjdpunkterna i skolveckorna är just mediadelen, och om jag skulle fråga vem som helst i min klass så tror jag ingen skulle ångra sig, och vi har både otroligt skickliga elever och de som kanske inte kan lika mycket inom just mediadelen. Men det gör ingenting för vi får uppgifter som passar alla.
Jag kan faktiskt inte säga något negativt, förutom att kanske flytten blir lite rörig i början. Men det tror jag mest påverkar de andra linjerna som inte har sitt material där uppe på Lugnet.
Det är öppet hus ikväll på Lugnet, så kom gärna dit och kika. Jag kommer och vara där och svara på ALLA frågor. Promise.
Här är lite exempel på uppgifter jag gjort i skolan så du kan få se. Du känner säkert igen dem, men bara så du vet att detta har jag gjort i SKOLAN och inte hemma.
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!